Hotline 24 / 7 / 365

 

technical-supportAz általunk kivitelezett berendezések és automata rendszerek átadását követően, a törvény által előírt garanciális időn belül térítésmentesen teszünk eleget garanciális kötelezettségeinknek. Szervizszolgáltatásaink azonban nem csak a garancia ideje alatt vehetők igénybe.
 
Több megrendelőnkkel átalánydíjas szerződésben rögzítettük a munkanapokra vonatkozó, 24 órás rendelkezésre állásról szóló szolgáltatásunkat, melynek értelmében, telefonon keresztül azonnali segítséget nyújtunk, ill. vállaljuk, hogy a hibabejelentéstől számítva, a szerződésben rögzített időtartamon belül, a hibaesemény helyszínére kiszállunk és megkezdjük a hiba elhárítását. A hibaelhárítást legjobb tudásunk szerint, a lehető legrövidebb idő alatt végezzük el. A hibabejelentéseket telefonon és honlapunkon, a regisztrált felhasználóknak szóló oldalon keresztül fogadjuk. A jelzett hibák és azok javítási folyamata elektronikusan teljes körűen rögzítésre kerülnek, melyek honlapunkon akár a dátum, akár a hiba megnevezése alapján, több évre visszamenőleg nyomon követhetők.
 
Együttműködő partnereink között van olyan nagyvállalat, mellyel már 10 éve partneri viszonyban állunk logisztikai rendszerek felügyeletének biztosítására, ugyanakkor minden más automata rendszer biztonságos és folyamatos működéséhez kiváló biztosítékot nyújt az általunk kínált felügyeleti rendszer igénybevétele. Az üzembiztonsági szint fenntartásának további fontos pillére a szoftverek licencdíjába foglalt verziókövetések biztosítása.
 
helpdesk